{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  WD tuning
  • #2   4. jan 2018 Min kammi fik hans 530 e60 chippet hos dem og de havde skruet så meget op for den at den var ved at smadre gearkassen efterfølgende så han måtte finde et andet sted hvor de fik den chippet rigtigt.

  • #3   4. jan 2018 Det har ikke det bedste ry i tunings branchen smiley Vælg en anden smiley

  • #4   4. jan 2018 Ingen erfaring selv men ud fra hvad jeg har hørt omkring dem. Var det ik et sted jeg ville sætte mine ben selv
    Kan godt Li du bestiller tid også bagefter hører om erfaringer
    Husk ang tuning så er billigst somregl aldrig bedst


  • Antonio H
    Antonio H Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #5   4. jan 2018 Hej alle, tak for jeres input, jeg har også afbestilt tiden nu.

    Jeg er sgu lidt nervøs for min motor, da de sagde den ville få flere HK end de andre steder jeg har spurgt.


  • #6   4. jan 2018 Herinde er der lidt erfaringer om XX tuning smiley

    https://www.facebook.com/groups/1747573702206604/?fref=nf


  • #7   4. jan 2018 Ellers er det noget vi kan klare hos Kolstrup Tuning.
    Vi har 40 års jubilæum i tunings branchen i år og har lavet masser af BMW'er igennem tiden.
    Vi laver et custom program ud fra din ønsker og kan sagtens lave en "mild" tuning på den.
    Du kan fange os på salg@kolstrup-tuning.dk / Tlf. 3176 7978
    https://www.facebook.com/kolstruptuning


  • #8   4. jan 2018 Kolstrup kan deres kram smiley

    Pudsigt nok så laver WD's rullefelt flere HK end alle andre smiley Når de så kommer til rulletræf et andet sted, så bliver de lidt skuffede smiley


  • #9   4. jan 2018 Har ikke så gode erfaringer med WD, måtte få det lavet om hos en anden. Der gik dog lang tid inden jeg fik mistanke om dårlig tuning, bl.a. ved at søge her på forum.

  • #10   4. jan 2018 Jeg har HØRT, jeg ved ikke om det passer, at WD bare smider et program ind, uden egentlig at køre den ind på feltet, ligesom f.eks RH eller Kolstrup vil gøre det.

  • #11   4. jan 2018 Min ven skulle have nye upgrade turboer på sin 335, de havde sat 2 slidte standard turboer på og givet den alt alt for mange heste og skruede bundpladen på med 6 forskellige skruer.. han køre en sag mod dem nu, WD tuning dont do it.

  • #12   4. jan 2018 1. Deres rullefelt måler ca 20% for meget, så det er fantasi effekter de hiver ud af bilerne.
    2. De aner ikke hvad de laver, og skruer max op for alting, så bilerne brækker sig på stribe.
    3. De bruger brugte dele på deres kunders biler, under påskud af at det skulle være nye dele.
    4. EGR ventiler bliver permanent slået fra hver gang, uanset hvor skidt det så er for motorerne.
    5. Når der så er klager/sager er de umulige at have med at gøre

    Om så det gjaldt mit liv ville jeg ikke sætte mine ben det sted.
    Prøv at læs deres anmeldelser på Facebook og trustpilot, de er nogle amatører.


  • #13   4. jan 2018 #12 Mht. dit punkt 3., en EGR ventil er jo netop usund for motoren. Derfor slåes de fra. Tilgengæld er det usundt for miljøet at slå dem fra.

  • #14   4. jan 2018 #12
    hvor på trustpilot ser du anmeldelser..? spørger bare da jeg ikke kan finde noget på dem.. er ikke på den der fasebog...

    men kender da en der fik hans lavet ved dem og aaahhh nej vel...


  • #15   4. jan 2018 Antonio, du kan roligt bestille tid hos wd tuning. De er bestemt dygtige, flinke og repræsentative for deres fag. Jeg har fået lavet 3 biler der, med stor succes. En af dem var en stage 3 tuning, og alt spillede og uden problemer.
    Ring til dem og få en snak, hvis du er i tvivl om noget. Så kan du i øvrigt også selv danne dig en mening om dem.


  • #16   4. jan 2018 De har travlt med at true facebook gruppe ejere med advokater hvis der er dårlige udtalelser om dem i grupperne smiley

    Allerede når man har så lidt respekt for sit fag, at man fusker sit rullefelt til at vise 20% mere end hvad bilen laver. Jeg har set SÅ mange rulleattester fra WD, og når de så kommer på besøg andre steder, så mangler der lige 20% HVER gang smiley


  • #17   4. jan 2018 Jeg har fået mine biler målt andre steder efter at have været hos wd tuning, og målingerne lå indenfor +- 3-4hk. Det samme har en stor af mine bekendtskaber også. Så hold nu op med de 20% smiley
    Det passer simpelthen ikke.
    Hvis man i øvrigt er kyndig med sit rullefelt, kan man regulere det og næsten få det til at måle det man ønsker. Det kan de "andre" tunings selskaber også finde ud af, det ligger helt fast!!!


  • #18   4. jan 2018 Må jeg se de rulninger? smiley post dem her smiley

  • #19   4. jan 2018 Ligesom alle de andre postulater her på tråden, kan jeg desværre ikke finde de målinger i mine mapper, så jeg kunne verificere....;-)

  • #20   4. jan 2018 Har intet kendskab til dem personligt men har hørt skrækhistorierne og da jeg mødte dem til et arrengementer og spurgte om de kunne chippe en PSA HDI himlede de med øjnene og gjorte det meget klart at kørte man ikke BMW eller Audi var man et fjols. Ikke at de sagde det ordret men det var MEGET tydeligt i deres kropssprog. Om den i Helsinge så er bedre ved jeg ikke. Har ikke længere end bil hvor det ville give mening at chippe den

  • #21   4. jan 2018 Laulund. Løgn og latin. WD er nogle fuskere. Det er set så mange hundrede gange, både i forums og i den virkelige verden. Dårlige tuninger samt optimistiske rulleattester er hvad WD kan yde deres kunder.
    For nylig havde vi en Seat mii med 94 hk forbi ude fra WD, sjovt nok får de som regel ikke ret meget over 85-88 hk. Den kørte heller ikke ret godt, utroligt man kan fucke op i noget så simpelt som sådan en bil.


  • #22   4. jan 2018 Jeg har en bekendt der fik sin Aygo tunet til 95HK hos WD. Hos kolstrup..... 82hk smiley Og der er flere fra den skuffe.

  • #23   4. jan 2018 Hell cat, jeg afviser på ingen måder at der har været og forekommet dårlige oplevelser med wd tuning. Men det samme gør sig jo gældende for alle andre tunings selskaber. Jeg har kun, i min omgangskreds, hørt dårligt om danske bank. Men ikke desto mindre er det Danmarks største bank, så de må jo af gode grunde have et utal af tilfredse kunder og gøre noget rigtigt. Det er jo præcis det samme her. At du eller nogle andre er utilfredse med wd tuning, er vel ikke ensbetydende med at de bare partout er dårlige og uduelige.
    De har mange tilfredse kunder, inklusiv mig!!!


  • #24   4. jan 2018 Johnny j, det er der vidst ikke så meget evidens i det der... de tal kunne jeg også "finde" på;-)

  • #25   4. jan 2018 Lad os endelig stoppe den diskussion her. Det føre vidst ikke til så meget. God aften til jer:-)

  • #26   4. jan 2018 WD rulning.. Jeg har ikke udskriften fra Kolstrup. Det var til et rulletræf sidste år


    profilbillede
  • #27   5. jan 2018 Hvis du ved til hvilket arrangement og evt. reg nr, så kan jeg finde den måling frem fra da den var på feltet hos Kolstrup Tuning.
    Send det evt. i en PB.


  • #28   5. jan 2018 Det er vidst helt tilbage til d. 25/6 2016 . Til rulle træf med 3cmd.

  • #29   5. jan 2018 Find gruppen “Chiptuning Denmark” på Facebook.
    Der snakker vi om gode og dårlige erfaringer.

    PS: Jeg har rullet et hav af biler og kigget mange tuningsmaps igennem.
    Lad mig sige det pænt. Der er en del som ikke performer som lovet. Og der er en del maps der er direkte livsfarlige for motor/turbo/osv.

    Så vælg din tuner med omhu.
    Det kan være dyrt at spare.


  • #30   5. jan 2018 Men hvad er min garanti/garant for at en given tuner taler sandt og i øvrigt er dygtig til at tune både diesel og benzin biler???? Er det at man bare postulere at man har "hørt" en masse dårlige ting, eller er det at man har rullet et hav af biler, at man ingen problemer har haft med en tunet bil eller at man netop har haft problemer. Det lader til, at der er folk som er langt mere "kyndige" end WD TUNING. Hvad gør deres/jeres resultater mere troværdige????

  • #31   5. jan 2018 Folk der har været hos WD TUNING, og er tilfredse, siger jo præcis det samme om andre tunings selskaber. At WD TUNINGs målinger passer og de "andre"'s målinger ikke passer, at de er dårlige tunere osv osv....

  • #32   5. jan 2018 Man kan jo ikke andet end at følge sin mavefornemelse. Men når andre tunere gang på gang skal rydde op efter visse tunere, så er der måske noget om snakken smiley

    Jeg har de først 3 private venner som enten har misvisende rulninger/ingen effekt eller om justering efter WD har haft fingrene i dem. Tæller man dem med fra diverse fora. Tjaa..

    Det er jo ikke meget negativt du finde om de andre anerkendte tunere der har været i faget i 20-30 år smiley


  • #33   5. jan 2018 WD TUNING har også utallige gange "ryddet op" efter andre. Det er og bliver bare en stor gang mudderkastning når der skal deles "stjerner" ud til tunings selskaber. Jeg har ingen problemer haft med mine biler, som wd tuning har haft fingre i. Jeg kan jo i virkeligheden kun forholde mig til det. Men synes det er ærgerligt at debatten om tunings selskaber er blevet så forplumret.

  • #34   5. jan 2018 #33
    Har aldrig hørt om nogen der har fået rydet op i sin tuning hos wd
    Siger ik det ik er sket for det ikke kun wd der er dårlige her i dk
    En anden ting bare fordi du ik har haft problemer med dine biler så er det jo il ens med at mappet i bilen er helt hen i skoven.. du ville blive overrasker hvor dårligt et map en motor faktisk kan køre fint med.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #35   5. jan 2018 Laulund måske tjek på nettet angående dårlig omtale/tuning.

    Prøv at søg på f.eks Landberg eller RH. De har været længe i faget og søger du på nettet finder du jo nærmest intet negativt.
    Prøv derefter en søgning på f.eks WD eller Stage3. Og du finder meget negativt.
    Så det jo ikke mudderkastning men facts.


  • #36   5. jan 2018 Bare kig i trådende herinde på BG, hvor der er relativt få aktive brugere. Spørg eller søg på VAG Nation. Spørg i JDM Society. Diverse Tunings og dragrace grupper.

    Min er ikke kørt ind hos Kolstrup. Men prøv om du kan finde én dårlig oplevelse hos Kolstrup smiley


  • #37   5. jan 2018 Jeg har fået 3 biler lavet hos WD i Haderslev og de køre perfekt, de fandt enda en fejl på den ene bil fordi den ikke performede efter hensigten på feltet.

    + Da Stage 3 var ved at brænde min motor af i min OPC'er var det WD der konstaterede hvad Stage 3 havde lavet forkert og lavede et nyt program der fungerede perfekt, og lavede 25hk mere.

    Så jeg har intet brok over dem


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #38   5. jan 2018 Jeg ved ikke hvor "hovedafdelingen" ligger af WD tuning, men opbygningen virker til at være lige som stage3 og nok også andre, hvor man har "forhandlere". Men det kan nemt være, at det man får lavet i hovedafdelingen er godt og efter bogen, og noget møg hos en forhandler. Måske er det omvendt, man ved aldrig.

    Uanset hvad, så vil der altid være en masse fnidder i den branche, det kommer man ikke udenom. Ligesom der findes dårlige mekanikere, smede og tømrere, så findes det også i tuningsbranchen. Jeg har bare altid fået at vide, at stage3 og WD laver klytarbejde, hvor stage3 er værst.

    Hvis jeg havde en bil der skulle optimeres, så blev det ikke hos et af de to firmaer.


  • #39   5. jan 2018 Det er stage3 og WD. Der ligger i klaske højde.. Alle de andre høre man aldrig om og bitcher ikke.. Ikke hvad jeg høre af smiley

  • #40   5. jan 2018 hvad ved folk så af extremecarparts og deres måder?

  • #41   5. jan 2018 Hvis man skal sammenligne 2 målinger, kræver det jo man bruger samme måleenhed. Wd bruger en eøf måling, kan se mange, især på sjælland bruger din måling. Så skal man efter kloges udsagn ligge omkring 2-3% oveni for då en eøf måling.


  • #42   5. jan 2018 https://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=74&t=121153

    Otto (natmekanikkeren) fortæller fint her i tråden med hensyn til sammenligning, at man skal være sikker på man måler det samme.


  • #43   5. jan 2018 #40 nogle siger de oploader Landsberg filer andre siger Stage3..
    Jeg ville tage turen til Kolstrup eller Palms. Medmindre man køre DTA ECU så ville jeg få min chef til at programmere den for mig.


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #44   5. jan 2018 Nu er der ret stor kvalitetsmæssig forskel fra stage3 til landberg.

  • #45   5. jan 2018 #44 det er der Landsberg er godt. Men ville aldrig bruge en af hans forhandlere. Dem der bruger hans program og filer men som samtidig tilpasser hver bil efterfølgende er ok men der er mange der bare siger copy paste - enter. Og sender kunden vidre.

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #46   5. jan 2018 Jeg kender da til en tidligere Landberg forhandler, ham har jeg aldrig hørt noget dårligt om. Så han må da have lavet et ordentligt stykke arbejde.

  • #47   6. jan 2018 Carsten, bliver simpelhen nød til at spørge. Hvordan kan du som IT mand vælge de 2 tunere med værst omtale på nettet??

  • #48   6. jan 2018 Han har vel gennemskuet, at der er flere, især her på bg, der har en skjult dagsorden i og svine andre.

  • #49   6. jan 2018 Tjaaa det har da været almen kendt længe synes jeg.. smiley

    Jeg husker især en historie omkring Stage3 og en Volvo 940?? tror jeg det var?
    Den alene var ihvertfald nok til jeg aldig ville søge hælpe hos dem. Og det var ikke herinde jeg læste om den smiley


  • #50   6. jan 2018 Jeg tænker her wd, vi er enig om stage3 var ikke så heldige for en del år siden.

  • #51   6. jan 2018 Nu har jeg ikke undersøgt så meget med WD's evner inden for benzin.

    Men har læst flere steder om TDI'ere der bare får max tryk og diesel. Og kunne ikke undlade at tænke at selv en bonderøv som mig måtte kunne gøre det samme med det rette udstyr smiley


  • #52   6. jan 2018 Det kunne jo være kunden spurgte efter max ydelse.
    Vi ved det jo ikke, det er gætteri mange gange.

    Selvfølgelig har wd også lavet fejl. Det har de alle. Der er også folk der har nedsmeltet deres turboer efter chipning, fra de andre såkaldte experter.



  • #53   6. jan 2018 Hmm ja du siger noget. Ligesom folk der køber engros biler på andre's cvr nr. for derefter at sidde og tude på nettet når lortet står af.

    Men igen, med alt det man læser på nettet, så synes jeg da stadig det er lidt af et sats at bruge nogen af dem med mest dårlig omtale. Og på den anden side, så ved jeg jo ikke om de er kendt som nogen af de bedste i Opel kredse.


  • #54   6. jan 2018 Kunder der spørger efter max tryk og max effekt gider vi som regel ikke at tune biler for.

    Vi har som regel en ide om hvor meget tryk en bestemt turbo holder til.
    Derfor går vi ikke derover selvom kunden vil ha det.


    profilbillede
  • #55   6. jan 2018 K-Finn - Jeg vil give dig ret i at nogen har en grovere og mere påvirkelig mening end andre. Men jeg har selv personlige venner der har erfaringer med WD.

    Med det sagt så er der også 2 afdelinger. En af mine venner fik kørt en Clio ind der endte med at køre af helvedes til. Filen blev sendt til en anden WD i Jütland, han sagde at filen var helt fucked up, men fik rettet den, selvom min ven stadig ikke følte sig helt tryk. Derefter har bilen kørt ok. Jeg kender ikke helt historien, men det handler selvfølgelig også om hvilken mand der laver arbejdet.

    WD er bare så grå en zone at jeg personligt ville gå udenom.


  • #56   6. jan 2018 Johnny: Dvs. At der var en forhandler der ikke havde gjort det ordenligt, og Rune så rettede det til så bilen kørte ordenligt. -


  • Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 1
    #57   9. jan 2018 Brug chiptuning.nu

    Landberg er den bedste mand til BMW smiley


  • #58   9. jan 2018 uha find en anden - brug evt rh motorsport, de ved sku hvad de laver

  • #59   9. jan 2018 Wtf ... kan se nogen kommentar her om "Stage 3" og hvor WD har hentet flere heste osv ....
    Få nu bilen rullet ved en anden firma FOR og EFTER og se hvor er de ekstra heste er...



  • #60   9. jan 2018 Viper

    Jeg forstår ikke hvad du mener?
    Du vil betale for at få chippet et sted, og så gå ud og betale ekstra for at få den rullet et andet sted eller hvad?


  • #61   9. jan 2018 Har et par kammerater der har fået tunet deres biler ved wd, og de har været super tilfredse.
    Det er godt nok tankevækkende så hurtigt der kan piskes en lynch stemning op på internettet. 90% af svarene herinde er ting folk har hørt fra 3. part.


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #62   9. jan 2018 Måske har nogen set og hørt om deres dårlige arbejde, via folk der har rettet op på andres fejl?

  • #63   9. jan 2018 SHIT der er mange kloge hoveder herinde! Jeg har fået lavet 71 biler hos WD (Rune). 10 af dem var ting der skulle rettes fra andre tunere. 1 styreboks blev brændt af ud af 71 biler og den blev omgående erstattet indenfor få dages levering fra Mercedes.
    De andre 70 biler har der INTET være at sætte en finger på!
    Alle jer der skriver lort her i tråden, jeg synes i skal komme med beviser! Jeg ser en masse bullshit, men ikke et eneste bevis! De fleste kommentarer kommer fra folk med tilknytning til andre tunere som netop har ondt i måsen over at WD er blevet så store på markedet.
    Jeg havde skyndt mig at bestille den tid igen og så undlade at høre på alle de ræve der ikke kan nå rønnebærrene!


  • #64   9. jan 2018 Pinligt at en moderator ikke kan se det forkerte i al den her mudderkastning. Det er injurier - det kan man blive straffet for, selv på et internetforum. Og nej, det er ikke en joke.

  • #65   9. jan 2018 Jakob P

    Det er da ikke injurier at ytre sin holdning?
    Lige så lidt som jeg kan straffes for at kalde Stage3 for en amatør bolche butik


  • #66   9. jan 2018 #64
    så skal vedkommende selv anlægge en civil sag... smiley


  • #67   9. jan 2018 Jeg fik min BMW optimeret hos WD's afdeling i Nordjylland ved Alexander Weesgaard, som var på telefonen med Rund fra Haderslev gennem hele processen og fik det hele til at spille. Jeg har kun gode ting at sige om WD, men om der er pyntet lidt på effekten ved jeg selvfølgelig ikke. Nu har jeg kørt de første 60.000 km med optimeringen uden problemer.

  • #68   9. jan 2018 Jo, det er injurier Carsten. Du kan måske ikke straffes, men BG kan tilgengæld straffes for at lægge serverplads til de beskyldninger. Det er også derfor jeg er ret overrasket over at der allerede er en admin i tråden. De burde vide det.

  • #69   9. jan 2018 Pas på , Batman er på sagen smiley

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #70   9. jan 2018 Jakob P - Så er der mange hjemmesider der bør lukkes ned eller straffes pga injurier, herunder verdens største brok central, Facebook. Det samme med vagcars.dk, opelpower.dk og andre åbne fora.

    Trådstarter spørger efter erfaringer og brugere byder ind, hvor er injurierne i det?

    At jeg kender en forhenværende chiptuner gør ikke, at jeg pr automatik har noget imod en bestemt eller alle mulige andre tunere, da jeg først lærte manden at kende efter han havde lukket firmaet.

    Hav en fortsat god aften.


  • #71   9. jan 2018 Admin:

    Jamen vi er enige om, at der er mange der ikke er klar over at der faktisk er regler på området. Det gør det dog ikke mindre alvorligt.

    Jeg synes det er problematisk, fordi man meget hurtigt kan skabe en hadsk stemning mod en person, eller et firma, uden at de har fået muligheden for at forklare sig.
    Jeg skal ikke kunne sig om WD tuning er gode eller dårlige, men at skrive en masse udokumenterede ting om dem synes jeg ikke er vejen frem.

    Synes du f.eks. den her kommentar er rimelig?
    "Jeg har HØRT, jeg ved ikke om det passer, at WD bare smider et program ind, uden egentlig at køre den ind på feltet, ligesom f.eks RH eller Kolstrup vil gøre det. "


  • #72   9. jan 2018 Jakob P

    Med det du skriver kan du ikke have været aktiv på ret mange forumer før nu.... for hvis det du siger er sandt, så kan du da gøre en karrierer ud af at gå et sted som BG eller Nationen igennem og bare køre sager til højre og ventre

    Good luck with that btw.


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #73   9. jan 2018 Jakob - Hvis manden har det som en førstehåndsberetning, så er det ikke injurier. Men hvis det er noget man finder på, bare for at skade andre, her en virksomhed, så er det noget helt andet.

  • #74   9. jan 2018 Carsten

    Jeg oplyser bare om hvad der står i loven. Var det min forretning der blev snakket så dårligt om tror jeg nok at jeg havde fået min advokat til at sende et brev til BG, samt politianmeldt siden.


    Nu er der måske nogle brugere der læser det her og tænker "haha, shit en hystade" - Og ja, det er da muligt at jeg er en hystade, bare ikke lige i dette tilfælde. Prøv f.eks. at google "injurier online"


    Når I så har læst lidt indenfor "injurier online", hvad er så jeres vurdering af den her tråds kommentarer?
    Er der mange injurier?

    Kan administratoren straffes for ikke at slettet injurierende kommentarer?

    Kan du, som bruger, blive straffet for en kommentar?






  • #75   9. jan 2018 "hvis det er noget man finder på, bare for at skade andre, her en virksomhed, så er det noget helt andet. "


    Bingo. Der skal være beviser. Kan du finde beviser for halvdelen af alt det lort der er blevet skrevet i den her tråd?


  • #76   10. jan 2018 Jakob P > Ja, jeg har beviser ! ... så hold op med alt det pv piv piv.


  • #77   10. jan 2018 Jamen så venter vi da spændt på at se dem viper.

  • #78   10. jan 2018 Jeg har f.eks. dokumentation for det lort Stage3 lavede på min OPC som nær havde brændt min motor af.
    Der blev programmet taget ud af bilen, og konstateret at den gav 30% for lidt brændstof hvilket stemte over ens med de motorfejl jeg fik på bilen.

    Og da jeg konfronterede Mikkel fra Stage3 at jeg ville have mine penge tilbage fik jeg at vide at det kunne jeg bare kigge i vejviseren efter dem.
    Og det hele har jeg på mail!

    Så jeg kan uden at tøve og uden risiko for injurier sager sige at han er en klaphat og hans virksomhed er et fuskerfirma!


  • #79   10. jan 2018 Det lyder som en trist omgang du har været ude for med stage3. Der burde du nok kunne have fået dine penge tilbage, hvis du har beviser for at mappet var forkert lavet.

    Jeg snakker dog her om wd tuning - Det er dem de fleste beskyldninger handler om. Det er pænt svært at bevise en påstand som f.eks. Den jeg har citeret i indlæg #71.


  • #80   10. jan 2018 Jeg kunne sikkert godt køre en sag imod ham, men det gider jeg sq ikke for 4500.- det er bare nogle trælse lærepenge
    Det var noget andet hvis han var flink og imødekommende men det var han SLET IKKE.

    Det var først efter at jeg truede ham med bål og brand at han gik med til at ligge mit standard map ind i bilen igen, det havde han ellers også nægtet.

    Jeg kunne bare lige stille bilen nede hos ham så kunne han ligge standard mappet på den igen, JEG MÅTTE IKKE SELV VÆRE DER!

    Det var sq dråben for mig, så jeg lovede ham at fortælle verden om hans utilstrækkeligheder og hvis jeg nogensinde møder ham igen ved jeg sq ikke hvad jeg gør ved ham

    Til andre læsere er det Stage3 jeg taler om her, ikke WD


  • #81   10. jan 2018 Injurier ville være hvis jeg skrev her at jeg har fået ødelagt 17biler af tuner XXXXX og sad og fabrikeret falske beviser herom.....

    At skrive at man har hørt nede på tanken/læst på andre forums er ikke!!


  • #82   10. jan 2018 Grease

    Er du helt sikker på det? Hvis jeg var dig ville jeg lige bruge 5 min på at Google injurier.


  • #83   10. jan 2018 injurier - hold nu kæft derude, jeg har personligt set og følt konsekvenserne af WD / Runes arbejde, og det samme har flere af mine kammerater, vores bmwer gik i nødprogram og diesel sprøjtede ud, manden lukker ned for alt overvågning i ecu, det vil sige at bilen kan ikke melde fejl, og så lukker han bare rigelig diesel ind samt ladetryk, det kommer der sku ikke noget godt resultat ud af, men kun haveri, man skal ikke lege med andres vogntøj hvis man ikke ved hvad man laver, om ikke andet så skal han nøjes med at ligge middelmådige købeprogrammer i folks biler som ikke ødelægger deres shit, præcis som så mange andre super tunere os gør i dk. Få der virkelig magter at ændre i de mapper der skal ændres i uden at fucke alt op. Det er desværre sådan som det er. Rune er udover det en pisse flink gut at snakke med, men super tuner det er han sku ikke. Han sku tage et aften kursus med grundforløbet hvis det findes og så starte fra bunden igen smiley hvis han vil pille selv i folks mapper ....

  • #84   10. jan 2018 #83 - det er samme oplevelse jeg selv har haft hos WD, og så nægter han endda er der er fjernet nogle limits. Bilen er som standard sat til at gå i nødprogram ved 2,3 bar, WD havde sat den til at køre med 2,4 bar (helt normalt ifølge Rune), altså må der nødvendigvis være fjernet en limit.

  • #85   9. jan 2019 Det værste gang lort !!!!!!! Hold jer langt væk fra dem . Jeg har mistet gearkasse , kobling , turbo og nu er min motor smadret den laver ikke olietryk. Bilen har kun lige rundet 200.000 km . Aldrig har jeg været så skuffet og frustreret........ og bilen blev chippet ved 90.000km . -.- og jeg har skiftet føler på bilen ligesom i skifter underbukser så nej det holder krafthelvede ikke!

  • #86   9. jan 2019 Det kan være dyrt at spare.

  • #87   9. jan 2019 #85. Ret skal være ret. Men kobling og Gearkasse er jo stresset med øget effekt og kan let smadres især ved hårdt brug.
    Du har døjet med sensor fejl i et væk men har ikke fået en anden tuner til at se på din programmering.
    du har kørt 110.000km. Med et setup du nu beskylder for at være det der er skyld i alle dine dårligdomme
    Oliepumpen kan også let været stået af efter hårdt brug (ligesom gearkasse og kobling) og der er nogle bil modeler der døjer med dårlig oliepumper og så skulle du måske havde læst op på motoren og skiftet den præventivt

    Du lyder mest som en af mine kunder der mener alt der er galt med der er galt med bilen er vores skyld efter vi har renset hans DPF. Om der er end generator der står af eller et baghjulsleje er ligemeget han giver også skylden


  • #88   9. jan 2019 En oliepumpe slides nu engang ikke mere uanset tuning eller “forkert brug”.
    Det er jo en diesel så pumpen den kører bare.


  • #89   10. jan 2019 gearkasse , kobling , turbo, smadret motor. Rimelig vildt hvis en chiptuning har forårsaget alt det.

  • #90   10. jan 2019 #89

    Sådan er det når noget laves forkert.


  • #91   10. jan 2019 #90
    Det kan ske men i første omgang så har brugen af bilen meget at sige Mht kobling og gearkasse.. Men undre mig stadig over at man har døjet med sensor fejl over 110.000km uden at få et nyt sæt øjne til at se på den fil man har fået lavet.


  • Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    feb 2019

    Følger: 10 Svar: 3
    #92   28. feb 2019 fik lavet service og opdateret SW på en BMW 530d GT hos WD i Haderslev, Mathias var mekanikeren der udførte arbejdet......det var begyndelsen på mange udgifter og en bil der ikke kunne køre fejlfrit mere.
    efter flere forgæves forsøg på at rette fejl, dvs altid en ny fejl de ikke havde set før, når den var rettet dukkede der en ny op.....
    jeg hentede bilen en aften efter sidste forsøg på fejlretning der fik jeg at vide at alt var i orden igen...den kunne dårligt slæbe sig selv hjem.
    kontaktede et andet værksted, (de retter fejl på mange biler fra WD i Haderslev) de rettede sw og div andre fejl lavet af WD Tuning og bilen kører godt igen.

    Det har kostet mange penge og mange dage uden bil
    det er et amatør værksted der ikke ved hvad de laver.



  • #94   28. feb 2019 Men dog taler han sandt.

  • #95   28. feb 2019 Søren

    Kender du ham? smiley


  • #96   1. mar 2019 Nej.

  • #97   1. mar 2019 Når der tales om wd så ved man altid at Søren fredslund kommer på banen som trolden af en æske smiley Hvordan gik det egentlig med din chiptuningsgruppe på facebook? Fik du politiet på nakken?

  • #98   1. mar 2019 Siden er oppe igen.

    Man kan jo kun gætte på hvem der fik den lukket....


  • #99   1. mar 2019 Søren
    Hvordan ved du så om han taler sandt?
    Eller om det bare er en historie han har fundet på? smiley

    Har altid syntes det er usmagelig at svine kon-kollegaer til.
    Lad kunderne om det hvis det virkeligt er så slemt.

    Men man kommer selv til at se smålig ud når man langer ud efter konkurrenter i branchen


  • #100   1. mar 2019 Soren - Du opretter en gruppe fordi man ikke må ytre holdning om WD i andre grupper, og så smidder du andre ud fordi man (jeg) ytrer holdninger om tykke labradorer i en helt anden gruppe smiley

    Var der nogen der sagde dobbeltmorale. Du er for langt ude og vil kun høre din egen holdning smiley

    Beklager off topic smiley


  • #101   2. mar 2019 #87 jeg har været tilbage på værkstedet med bilen op til flere gange ang. Sensor fejl. , fejl på turbo osv. Passer mine biler som de nu er foreskrevet de skal passes , kommer der der mindste ryger den på værksted. Men jeg har lært af mine fejl og jeg sætter ALDRIG mine ben hos WD tuning igen. Men der var et nyt sæt øjne der synes det var mærkeligt at en Passat 2.0 TDI 170hk lavede 230hk-240hk en pumpe dyse motor. smiley BMR-Motor

    men jeg skulle nok efter at have været forbi WD tuning kørt direkte til landberg. Så giver det jo ingen mening længere??. Der gik højst 3-7 dage efter bilen var blevet chippet , så kom de første fejl . Shit hvor har jeg kastet penge efter den bil. Nååå, nu kommer der ny motor i og jeg starter på en frisk . #WD tuning fiasko!!


  • #102   23. jan 2021 Kender en som kører BMW og får chippet i Haderslev ved WD, det kører fint siger han, og han ved selv en del om biler, reparerer mekanik på bilmotorer.

  • #103   23. jan 2021 Så er det jo bare at være glad.
    Indtil en sensor svigter eller andre fejl.


  • #104   23. jan 2021 Er det ikke sådan med alle biler? smiley

  • #105   24. jan 2021 @carsten
    Jo. Så melder bilen jo fejl og går feks. i nødprogram.
    Men når man så fjerner alle fejlkoder når man chipper den så kommer der ingen fejllampe og lortet holder på indtil noget dør.


  • #106   24. jan 2021 Der er da ingen der fjerner fejlkoder?? hvad snakker du om?
    Man kan få koden en sensor fra hvis man vil, men det er da op til en selv?


  • #107   25. jan 2021 Jo det er der.
    Den sidste jeg lavede om fra XX Tuning var 41fejlkoder fjernet.


  • #108   25. jan 2021 Der er forskel på at slette fejlkoder og så sørge for at de aldrig kommer igen.
    Jeg kan da godt forestille mig at en chip ville nulstille boxen i et hvis omfang, men hvis der er noget galt så vil bilen hurtigt opbygge koderne igen.

    At tale dårligt om sine kon-kollegaer i branchen er ikke god stil og får dig bestemt ikke til at fremstå bedre eller mere troværdig selv.

    Nærmere bitter og mavesur

    Lad kunderne om at tale dårligt om deres erfaringer, og pas du hellere dit job


  • #109   26. jan 2021 Jaja. Det bestemmer jeg nu selv.

    Kommer bare med fakta.
    Det bliver ikke bare slettet.
    De bliver skrevet ud af programmet. Fjernet.
    Fusk. Simpelthen.


  • #110   26. jan 2021 Og det er ikke dit job at sidde på et forum og nedgøre deres arbejde og fremhæve dig eget.

    Det er virkeligt dårlig stil for en erhvervsdrivende uanset hvad end sagen burde være

    Der er sikkert også kunder hos dig der har fået en dårlig oplevelse som ville kalde dig for en fusker, men det gør det ikke OK for WD tuning at gå ud offentligt og svine dig og din virksomhed til.


  • #111   26. jan 2021 Fyr den af.
    De har min største anbefaling.
    Der er med garanti ikke nogen motorlampe der lyser. smiley


  • #112   26. jan 2021 Barnligt.... jeg ville vælge dig fra ene og alene pga. din attitude uanset hvad arbejde du levere

  • #113   26. jan 2021 Så slipper vi vel så for hinanden nu.

    Og der var ikke noget spørgsmålstegn så du behøver ikke svare.


  • #114   26. jan 2021 #102
    Nogle bilejere tror jeg bare er uheldige. Jeg tror nu også at BMW holder bedre end VW men jeg havde en frisk motor som havde kørt 80.000km. Ville godt have været fortalt at hvis den blev chippet til det omfang at nogle ting ville give op. Men den gik total i koks. (Jeg har ikke kørt aggressivt)

    Har fået skiftet alt som i alt i denne bil. Men jeg har den ikke længere (den stod ikke til at redde for min pung)

    Efter motorskift og 3 stk turboer gad jeg sgu ikke mere ??.
    Derudover var der kobling (efter tur med trailer) og Egr, som var frakoblet der gik i stykker. Og utallige følere pga den blev for varm.. ( de var brændt væk) .

    Havde før en Ford Mondeo jeg har brugt 300kr på reservedel til gearstang. Ellers fejlede den intet så tænkte jeg væk med lortet. Nu triller den nok rundt i udlandet med 4stk nye dyser da de tilsodet var istykker efter 150000km. Og så har de nok cuttet dpf da vw ikke kunne fikse at den gik i nødprogram. (Den er standart og var det siden motorskift) en dyr oplevelse syntes jeg ihvertfald .

    En lille historie fra mig omkring dens levetid fra 80.000km - 300.000km smiley



  • #115   26. jan 2021 Hvem havde tunet den Morten?

Kommentér på:
WD tuning

Annonce